Nu är det äntligen dags för vår traditionella skolpicknick!
Den 25 Maj från kl. 17.00 fyller vi skolgården med liv, rörelse och glädje. Vi hälsar alla våra nuvarande elever och familjer varmt välkomna, och riktar ett extra speciellt välkomnande till de nya elever och familjer som börjar hos oss i höst!
Det här är ett fantastiskt tillfälle att lära känna skolan, personalen och era nya skolkamrater under avslappnade former.
Givetvis är även andra intresserade som vill veta mer om skolan varmt välkomna!